Vrhunska strokovnost za popolno zadovoljstvo
Vizija Avtohiše Real je imeti in ohranjati zadovoljne stranke. Profesionalnost in strokovnost je del našega vsakdana in ponosni smo na to, da nam stranke zaupajo in se vedno znova rade vračajo k nam. To je lep rezultat našega truda in angažiranja, ki ga vlagamo v posel. Zadovoljna stranka je namreč nekaj, za kar smo tukaj in nas dnevno navdaja z novo energijo in potrdilom, da delamo prav in da smo na pravi poti.
Zahvala komercialistu Blaznik Simon
Pozdravljeni,
sporočiti bi vam želel, da sem se v mesecu oktobru 2014 odločil za nakup novega vozila Renault, pri čemer moram priznati, da sem se za nakup v Avtohiši Real odločil predvsem iz vidika, da sem bil prijetno presenečen na pristopom prodajalca g. Simona Blaznik, kjer lahko rečem, da je bilo vse izpeljano in usklajeno tako, kot smo se dogovorili (odkup starega vozila, urejanje zavarovanja, predaja vozila, držanje dogovorjenih rokov), skratka lahko rečem le: zelo pohvalno.
Izkoristil bi priložnost, da omenim tudi korektno delo g. Brank Borisa (hiter dogovor, pripravljena dokumentacija) in zaposlenih na oddelku registracij (žal se sedajle ne spomnim imen).
Rad bi poudaril, da sem tokrat zaradi razmer imel na razpolago nekaj več časa za nakup avtomobila, tako da sem obiskal še nekaj avtohiš, kjer sem se zanimal za nakup novega vozila, vendar so me zgoraj navedena dejstva pri vašem prodajalcu prepričala v nakup pri vas.
Dodal bi še to: ne pišem omenjenih vrstic zato, da bi nekoga hvalil brez razloga, g. Simona Blaznik ne poznam in sem ga prvič videl, ko sem stopil v vaš prodajni salon, vendar mi izkušenje govorijo, da v kolikor je delo/posel oddelan strokovno/profesionalno, je to potrebno omeniti in pohvaliti.
Lep pozdrav,
Gregor Guček
Zahvala komericalistu Koci Peter
Spoštovani,
za nakup Megane Generation pri Vas sva se odločila predvsem zaradi gospoda Petra Kocija, ki nama je na prijazen in prijeten ter strokoven način predstavil ta avto.
Gospoda Petra odlikuje že zgoraj omenjena strokovnost, dobro poznavanje avtomobilov in nama je znal odgovoriti na vsa zastavljena vprašanja v zvezi z nakupom.
Le tako naprej.
Hvala tudi vsem Vam, predvsem pa njemu.
S spoštovanjem in lepimi pozdravi, zadovoljna kupca iz okolice Ljubljane.
Zahvala komercialistu Ulčar Igor & karoserijsko - ličarska delavnica
Pozdravljeni Igor,
Hvala za vaš e-mail in vašo skrb glede avtomobila. Z avtom sem zelo zadovoljna in vse lepo deluje, tako kot mora.
Pred cca 1 mesecem so mi na parkirušču "butnili" v leva voznikova vrata in polomili ogledalo. Na zavarovalnici sva z možem uveljavljala zavarovanje iz polnega kaska. Pri popravilu so se na servisu, namesto klepanja, odločili da bodo zamenjali kar cela leva sprednja vrata (ker je avto še nov). Zato so se na servisu sami, naknadno dogovorili z zavarovalnico. (Ker so nama z možem na zavarovalnici priporočili samo popravilo škode). Bila sem prijetno presenečena in zelo vesela, ker to je pomenilo, da je avto praktično nov in nepoškodovan.
Tako, da lahko res pohvalim vaš servis in vse zaposlene.
Želim vam lep in uspešen dan.
LP, Andreja Legen
Zahvala komercialistu Koci Peter
V imenu družine Vovk iz Ajdovščine bi se rada zahvalila vaši Avtohiši Real na Vodovodni cesti, predvsem pa g. Petru Kociju za prijaznost in strokovnost ob prevzemu našega novega avta. Lahko ste zadovoljna , da imate ob sebi tako prijazne in ustrežljive sodelavce!
Še enkrat hvala in lep pozdrav iz Primorske!
Zahvala komercialistu – Koci Peter
Zahvaljujem se Vam za korektno izveden postopek prodaje novega clia.
Pri Vašem delu Vam želim čim manj stresa in mnogo zadovoljnih strank.
Helena Ruparčič Polončič
Zahvala komercialistu Ulčar Igor
Pozdravljeni,
14.11.2013 sem v vaši Avtohiši Real, pri g. Ulčar Igorju kupila avto Renault Clio 4, pravzaprav moj oči tudi, ker je isti dan kupil mojega bivšega Clia 3, in tako veselo ostaja še naprej pri nas.
V tem sporočilu želim izkoristiti priložnost, da se iskreno in v celoti zahvalim vsem vašim čudovitim sodelavcem, še posebej g. Ulčarju, ki me je do veselega nakupa pospremil že tretjič. In ne samo, da je le prodalaj avto, ki sem si ga zaželela, tudi tokrat se je zelo zavzemal za vse predhodno potrebne informacije, ugodnosti in udobje, ki ga lahko kupec prejme, predvsem pa za zadovoljstvo. Tako mene, kot tudi mojega očija je spremljal od začetka nakupa do konca, z natančnimi in jasnimi navodili, usmeritvami in skrbel, da je tudi vse razumljivo. Dobesedno si je vzel čas.
Njegova res lepa gesta presenečenja pa je bila tudi ta, da je takoj naslednji dan, po tem, ko sem novega Clia 4 odpeljala domov, poklical in se prijazno zanimal, kakšni so občutki, izmenjal nekaj besed in seveda brezpogojno ponudil, da se za vsa nadaljnja morebitna vprašanja ali informacije vedno lahko obrnem nanj, kar mi je seveda dalo občutek varnosti in tega, da nekdo kupca tudi potem, po opravljenem nakupu spremlja, se zanj zanima .... Meni osebno to pomeni nekaj izjemnega. Vsekakor pa ne smem mimo še ostalih vaših kolegov, zelo prijaznega g. Benjamina Lausseggerja, iz testnega voznega parka. Ob zgodnjem jutranjem prihodu, na dan, ko sem peljala svojega Clia 3 na redni tehnični pregled in čakala še istočasno na dogovorjeni informativni nakup novega Clia 4 pri g. Ulčarju, je g. Laussegger prijazno ponudil s kavo in postregel s časopisom, ter sporočil, da bo moj komercialist kamlu tu. Takoj je namreč vedel kam, kot stranka spadam. Ob prevzemu avtomobila za testno vožnjo je tudi vse natančno razložil in pojasnil.
Na mestu za urejanje zavarovanj in registracij v vaši hiši, za vse lepo in sproščeno poskrbijo vaše prijazne kolegice. Z očijem sva imela možnost to urejati z ga. Ulčar in ga. Kulčar. V kopici raznoraznih papirjev, kombinaciji odjavljanja in prijavljanja vozil,... sta se čisto lepo in preporsto znašli, postregli s kavo, mojemu novemu Cliu pa smo poiskali še zares izvirno registrsko tablico.Morda je zgoraj navedeno napisano precej obširno, vendar sem nad poslovanjem v vaši hiši navdušena. Že tretjič, odkar sem kupila avto, sem prejela tako zelo prijazen odziv na vseh področjih in je dokaz, da vam je v tej hiši zares mar do vsakega, ki vas obišče.
Med čakanjem z g. Ulčarjem, ko sva sestavljala avto, sem imela priliko opaziti tudi druge njegove kolege komercialiste, kako lepo ravnajo s strankami in se jim posvetijo.
V vašo Avtohišo REAL pa ne zahajam le po nakupih avtomobilov, ampak tudi na zanesljivi redniservis mojih dotedanjih jeklenih konjičkov. Za mojo varno in brezhibno vožnjo bo vedno poskrbel g. Anton Koritnik. Tudi z njegove strani prijazen in korekten sprejem, moj avto pa skoraj da ne pride od servisa z nasmehom (če sem malo duhovita), čist in pripravljen za naprej.Skratka, poleg mene, je še moj oči postal vaša stranka in zelo zadovoljni lastnik Renaultovega avromobila.
Spoštovani, še enkrat se želim zahvaliti mojemu komercialistu g. Ulčarju, g. Laussegger v testnem voznem parku, gospema Ulčar in Kulčar, ki profesionalno urejata registracija in zavarovanja, mojemu sreviserju g. Koritniku, res izjemne osebe, in za vse doživete prijetne in dobre trenutke v vaši hiši.
V tem pismu sem seveda omenila osebe s katerimi sem imela neposredni stik, vem pa, da so enako prijazni in dobri tudi ostali vaši kolegi, za katere sem prepričana, da bi mi, ali pa mi morda še kdaj lahko bodo, nudili enako veselo zadovoljstvo.
Lepo vas pozdravljam in še lepše vas priporočam.
Vaša redna stranka Tanja Gašperšič Williams

Zahvala komercialistu Blaznik Simon
Spoštovani.
Danes sem prevzela vozilo Dacia Sandero in sem zelo zadovoljna.
Pišem zato, ker bi rada izjemno pohvalila vašega prodajalca g. Simona Blaznika, zelo se je potrudil in vse takoj zrihtal, da sem prevzela vozilo. Z njegovimi storitvami prodajalca sem zelo zadovoljna, bil je zelo prijazen. Priporočila bom vašo Avtohišo Real in vašega prodajalca g. Blaznika še mojim prijateljem.
Moja sodelavka je priporočila vašo Avtohišo Real in prodajalca g. Blaznika, da je bila z njegovimi storitvami in prijaznostjo zelo zadovoljna, ravno zaradi tega sem se odločila, da kupim avto pri Vas.
Obenem bi pohvalila tudi g. Martina, ki dela na rabljenih vozilih. Zelo prijazen in vse mi je takoj zrihtal.
Zahvaljujem se obema.
Lep pozdrav!
Anita Podhraški